reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Lysek

Michal Lysek

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Michal, 26 rokov, žijúci a (ne)tvoriaci v Prahe.. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieĽudiaHudbarôzne...

reklama

Ľudia

Psychologický výskum

Michal Lysek

Psychologický výskum

Každý deň sa zamýšľam nad reality show Mojsejovci. Nedajú mi spať, obrazne povedané. Každý si ju vysvetľuje po svojom, ja si myslím, že je to niečo ako „psychologický výskum ľudstva“. Nejdem písať o nechutnosti a trápnosti, ktoré túto show od začiatku sprevádzajú. Pri rôznych kaviarňových posedeniach s priateľmi sme Mojsejovcov niekoľko krát preberali. Názory sa rôznia, jedným sa páčia, druhým nie.

  • 12. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 083x
  • 0
O malíčku, ktorý zachránil život

Michal Lysek

O malíčku, ktorý zachránil život

Chcem sa s Vami podeliť o príbeh, ktorý zažila moja kamarátka Sonja. Je to veľmi milá osoba, narodila sa vo Švajčiarsku, 19 rokov prežila v USA.

  • 10. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 015x
  • 3
Načo nám je EÚ...

Michal Lysek

Načo nám je EÚ...

Onedlho budeme oslavovať prvé výročie vstupu Slovenska do Európskej únie.Udalosť, ktorá sa stala pred rokom, 1. mája 2004, je pre mnohých udalosť významná, pre niektorých menej významná a pre tých ostatných absolútne bezvýznamná.Práve pre tých posledných je určený tento príbeh, ktorý sa mi prihodil pred časom, keď SR ešte nebola členským štátom EÚ. A som si istý, že podobnú „story“ zažilo mnoho iných dobrých a uvedomelých občanov nášho štátu.

  • 8. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 755x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu