reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Lysek

Michal Lysek

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Michal, 26 rokov, žijúci a (ne)tvoriaci v Prahe.. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieĽudiaHudbarôzne...

reklama

rôzne...

Vianočné cestovanie

Michal Lysek

Vianočné cestovanie

Ako skoro každý, aj ja som sa rozhodol, že vianočné sviatky strávim tohto roku doma. Pretože pôsobím v Prahe, v predstihu som si cez internet rezervoval lístok, kde som v elektronickom formulári odškrtol položku „bez prestupov – priamy spoj“. Lístok som si neskôr vyzdvihol v kancelárii autobusovej spoločnosti na pražskom Florenci.

  • 1. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Čo sa stalo s Gmailovým SPAMom?

Michal Lysek

Čo sa stalo s Gmailovým SPAMom?

Určite si všetci pamätáte na obdobie z pred vyše roka, keď sme sa všetci tešili z nového Gmailu. Obrovská kapacita, žiadne lietajúce, svetielkujúce či statické reklamy a perfektne „odfiltrovaný“ spam.

  • 9. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu